Asiakaspalvelun uusia tuulia

Asiakaspalvelun laatu on kiistattoman tärkeä osa yrityksen menestystä. Meilläkin asiakaslähtöisyys on nostettu arvoihin asti. Asiakaspalvelupäällikkö Teija kertoo meille, mitä keskitetty asiakaspalvelumme tekee, ja mihin suuntaan siellä ollaan menossa.

Kuka olet ja mikä on keskitetty asiakaspalvelu?

Miten nykyinen keskitetty malli vertautuu vanhaan?

Miten asiat ovat muuttuneet ja millaisia hyötyjä keskitetty aspa on tuonut?

Mihin olemme menossa?

Mikä on ollut tärkeää ison muutoksen läpiviemisessä?

  • Keskitetty asiakaspalvelu mahdollistaa ammattitaitoisen, ystävällisen ja asiakkaan tarpeisiin perustuvan palvelun kaikissa kanavissa.

    Toni Stigzelius

    Motonet toimitusjohtaja

Joko Broman Group Oy on työpaikkasi?

Osallistu rekrytointiin, löydä seuraava kollegasi.